
افزونه نیر وب وردپرس
افزونه Nir Web با بیش از 100000 نصب فعال، بهترین افزونه رایگان بلیط پشتیبانی وردپرس و ووکامرس است.
این افزونه به شما کمک می کند تا یک سیستم فروش بلیط را به صورت رایگان در سایت وردپرس خود راه اندازی کنید و با مشتریان و کاربران وب سایت بیشتر تعامل داشته باشید.
در این سری از آموزش های رایگان طراحی سایت با افزونه نیر وب وردپرس آشنا می شویم.
ویژگی های برنامه افزودنی برای پشتیبانی از Nir Web
امکان ارسال بلیط به تعداد نامحدود
ایجاد بخش نامحدود
امکان اضافه کردن بک آپ نامحدود
امکان اضافه کردن تعداد نامحدود پاسخ آماده
امکان ارسال تیکت از مدیریت به کاربر
امکان مشاهده بلیط های مربوط به هر بخش از طریق پشتیبانی اختصاصی
حامیان می توانند از طریق ایمیل از بلیط جدید مطلع شوند
امکان اطلاع کاربر از پاسخ به بلیط ها از طریق ایمیل
آموزش راه اندازی سیستم بلیط رایگان پلاگین Nir Web
پس از نصب و فعال سازی افزونه، گزینه جدیدی به نام تعداد بلیط به منوی پیشخوان وردپرس شما اضافه می شود که دارای بخش های مختلفی است که در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم.
تعداد بلیط
تب اول همه بلیط های ارسال شده، جدید، در انتظار، پاسخ داده شده و تعداد آنها را نشان می دهد. در بین بلیط های موجود می توانید بلیط مورد نظر را جستجو کرده یا آنها را حذف کنید.افزونه
Neer Web
یک بلیط ارسال کنید
عنوان بعدی «ارسال بلیط» نام دارد و با کلیک بر روی آن صفحه ای مانند تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد.
در این قسمت باید اطلاعات موجود از قبیل نوع گیرنده (کاربر یا پشتیبان)، گیرنده، موضوع تیکت، انتخاب دپارتمان مورد نظر و اولویت آن (کم، معمولی، اصلی) را پر کنید. در قسمت پیام می توانید متن پیام خود را وارد کنید و در نهایت در صورت تمایل به ارسال تصویر می توانید از فایل پیوست استفاده کنید.
از قسمت Status در سمت چپ صفحه می توانید وضعیت بلیط (جدید، در حال بررسی، پاسخ داده شده، بسته) را انتخاب یا تغییر دهید. همچنین برای فعال کردن اعلان هشدار برای کاربر، کافیست گزینه “ارسال ایمیل به کاربر” را علامت بزنید. ضربه. پس از تکمیل اطلاعات روی دکمه “ارسال بلیط” کلیک کنید.پلاگین Nir Web
بخش
در تب بخش، می توانید تمام بخش های موجود را مشاهده کنید یا یک بخش جدید ایجاد کنید. برای ایجاد دپارتمان جدید کافی است نامی برای دپارتمان در نظر بگیرید و یکی از حامیان سایت را از قسمت پشتیبانی انتخاب کنید و روی دکمه “افزودن دپارتمان” کلیک کنید.
پاسخ آماده
با استفاده از پاسخ های آماده و از پیش تعریف شده می توانید به سوالات متداول و تکراری سریعتر پاسخ دهید و با پرهیز از نوشتن پاسخ های تکراری در وقت خود صرفه جویی کنید. در این هدر تمامی پاسخ های آماده اضافه شده را مشاهده خواهید کرد، برای افزودن یک پاسخ جدید کافیست روی دکمه “پاسخ جدید” کلیک کرده و پاسخ مورد نظر را وارد کنید.پلاگین n
یر وب
سوالات متداول
به احتمال زیاد شما قسمت سوالات متداول سایت های مختلف را دیده اید و در اکثر موارد سوال و مشکل خود را از سوالات متداول پیدا کرده اید و مشکل خود را حل کرده اید.
سوالات متداول سوالات متداول و بسیار مشابهی هستند که بسیاری از کاربران می پرسند، بنابراین می توانید بخشی از سایت تیکت را به سوالات متداول اختصاص دهید تا علاوه بر صرفه جویی در وقت پشتیبانی و کارشناسان، کاربران با سهولت و سرعت بیشتری بدون نیاز به ارسال تیکت بپردازند. ، مشکل و سوال خود را پیدا کنید.
این سربرگ برای افزودن پرسشهای متداول است، با کلیک بر روی این گزینه به صفحه بعدی میروید که باید در قسمت سؤال سؤال مورد نظر خود را وارد کنید و در قسمت پاسخ پاسخ مربوطه را وارد کنید تا اضافه شود روی دکمه «افزودن سؤال» به سؤالات متداول کلیک کنید. .پلاگین Nir Web
پیکربندی
این قسمت مربوط به تنظیمات پیکربندی افزونه است که خود دارای سه سربرگ مجزا است:
تنظیمات عمومی: این هدر شامل تنظیمات کلی مانند انتخاب و محل نمایش آیکون و فرمت ارسال ایمیل به مدیریت می باشد که در صورت تمایل می توانید تغییراتی در این فرمت ایجاد کنید.
فایل های آپلود شده توسط کاربر: این برگه لیست فایل های آپلود شده توسط کاربر را نمایش می دهد.
پشتیبانی: آخرین هدر مربوط به تنظیمات و پشتیبانی است که دارای زیرمجموعه های ایمیل، تیکت و فایل است. در این قسمت اگر میخواهید اعلان را برای پشتیبانی و کاربر فعال کنید، میتوانید گزینههای «ارسال ایمیل به پشتیبانی» و «ارسال ایمیل به کاربر» را انتخاب کنید.
در قسمت «بلیت» میتوانید با فعال کردن گزینه «انتخاب محصول مورد نیاز» انتخاب محصول را اجباری کنید و همچنین متنی را که میخواهید در بالای بلیط ارسالی وارد کنید.
تب File همچنین به شما امکان می دهد اندازه فایل آپلود شده را بر حسب مگابایت و پسوندهای مجاز تصویر را انتخاب کنید.اضافی
نه وب
پس از اعمال تغییرات باید تنظیمات را ذخیره کنید.
پس از ارسال تیکت توسط کاربر، تیکت های دریافتی به صورت زیر نمایش داده می شوند:
ایجاد سیستم بلیط رایگان
سیستم فروش بلیط به موفقیت کسب و کار شما کمک می کند و با افزایش تعامل با مشتریان خود می توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید.سیستم مدیریت محتوای وردپرس مانند هر وب سایت دیگری این امکان را برای شما فراهم می کند تا از سیستم فروش بلیط مناسب استفاده کنید. از افراد حرفه ای برای پاسخگویی سریع به مشتریان استفاده کنید.