منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • تفاوت بین تبلیغات گوگل و تبلیغات اینستاگرام – نحوه تبلیغ در گوگل – نحوه کار تبلیغات گوگل

تفاوت بین تبلیغات گوگل و تبلیغات اینستاگرام – نحوه تبلیغ در گوگل – نحوه کار تبلیغات گوگل

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
تفاوت بین تبلیغات گوگل و تبلیغات اینستاگرام - نحوه تبلیغ در گوگل - نحوه کار تبلیغات گوگل

یکی از دغدغه هایی که مردم در مورد تبلیغات در فضای مجازی دارند این است تفاوت بین تبلیغات گوگل و تبلیغات اینستاگرام در چه

در این مقاله سعی شده است برخی از مهم ترین تفاوت ها و شباهت های تبلیغات گوگل ادز، اینستاگرام و تبلیغات بومی بررسی شود.

تفاوت بین تبلیغات گوگل و تبلیغات اینستاگرام

تفاوت بین تبلیغات گوگل و تبلیغات اینستاگرام

با مقایسه تبلیغات گوگل و اینستاگرام به این نتیجه خواهیم رسید که کدام یک از این دو می تواند برای کسب و کار ما مفیدتر باشد.

می دانیم که تبلیغات موثر می تواند نقش مهمی در پیشرفت و پیشرفت به سمت اهداف ما به خصوص در زمینه کسب و کارمان داشته باشد.

اما این برای این نیست که بیشترین بازده و سود را از این نوع تبلیغات بدست آورید.

برای اینکه تبلیغات مثمر ثمر باشد، باید به دنبال راه حل های موثر باشیم.

بنابراین با مقایسه درج تبلیغات در گوگل ادز و اینستاگرام می توان به این نتیجه رسید که:

کدام یک از این غول های تبلیغاتی شرایط مناسب تری برای ما دارند؟

می دانیم که فضای مجازی، شبکه ها و رسانه های اجتماعی هر روز توجه بیشتری را به خود جلب می کنند.

به همین دلیل فضای مجازی و تبلیغات در آن به گزینه ای بسیار مناسب برای تبلیغ کسب و کار شما تبدیل شده است.

اما زمانی که از فضای مجازی به عنوان منبع تبلیغات استفاده می کنیم با سوالات مختلفی مواجه می شویم.

تبلیغات در گوگل ادز و اینستاگرام

سوالاتی مانند:

  • آیا می توانید به استفاده و اثربخشی آنها اعتماد کنید؟
  • آیا می توان به طور مداوم و مستمر از اینستاگرام به عنوان ابزاری برای ارائه و تبلیغ کالاها، محصولات و خدمات استفاده کرد؟

مقایسه تبلیغات اینستاگرام و تبلیغات گوگل

مقایسه تبلیغات اینستاگرام و گوگل ادز ارائه تبلیغات مجازی و دیجیتال برای افراد فعال در این زمینه از جذابیت و اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

از آنجایی که ارائه تبلیغات در فضای مجازی نیاز به هزینه دارد،

بنابراین افراد فعال در این زمینه لازم می دانند که بدانند کدام یک از حوزه ها و بسترها برای تبلیغات آنها مفیدتر و موثرتر است.

زیرا هرچه پلت فرم فعالیت کارآمدتر باشد، کارآمدی کسب و کار بیشتر است.

قطعاً برای کسب و کارها، مقایسه تبلیغات گوگل ادوردز با اینستاگرام در اولویت است.

زیرا شبکه های اجتماعی مختلف تنها در یک بازه زمانی خاص می توانند از محبوبیت و اثربخشی بالایی برخوردار باشند.

از طرفی هر لحظه امکان فیلتر شدن این شبکه ها وجود دارد که مطمئنا روی کسب و کار تاثیر خواهد گذاشت.

مقایسه تبلیغات اینستاگرام و تبلیغات گوگل

برای افراد فعال در فضای مجازی، مقایسه تبلیغات گوگل ادوردز و اینستاگرام، هزینه تبلیغات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

هزینه بارگذاری و تولید محتوا در فضای مجازی برای شبکه های اجتماعی مختلف از دیگر موارد قابل تامل است.

همانطور که می دانیم هزینه تبلیغات اینستاگرام بیشتر از هزینه تبلیغات گوگل ادز است.

از طرفی گوگل ادز و اینستاگرام الگوریتم های خاص خود را برای رتبه بندی و اولویت بندی محتوای ایجاد شده دارند.

دانستن و رعایت این الگوریتم هنگام درج محتوا و تبلیغات در این سیستم ها یکی از الزاماتی است که باید در نظر گرفته شود.

مقایسه تبلیغات گوگل و تبلیغات بومی

پس از مقایسه تبلیغات گوگل ادوردز و اینستاگرام،

در زیر به گونه دیگری می پردازیم که در فضای مجازی مورد توجه بسیاری از علاقه مندان قرار گرفته است.

تبلیغات بومی وظیفه ارائه محتوای تولید شده هماهنگ با ظاهر سایت را دارد.

این دسته از تبلیغات تاثیر بیشتری دارند و بنابراین هزینه بیشتری نسبت به موارد ذکر شده دارند.

از طرفی باید بدانیم که تبلیغات در فضای مجازی لزوما به معنای صرف هزینه بیشتر نیست.

زیرا در ابتدای سوال مواردی مانند:

رعایت قوانین و پروتکل ها، خلاقیت، ایده درست و در نهایت محتوای کاربرپسند مورد توجه قرار گرفت.

مقایسه تبلیغات گوگل و تبلیغات بومی

نکاتی برای ارسال تبلیغات در گوگل ادز و اینستاگرام

مطمئناً وقتی تبلیغات گوگل ادوردز و اینستاگرام را مقایسه می کنیم،

ما شک داریم که کدام یک از این دو گزینه ممکن است شرایط بهتری برای ما داشته باشد.

برای رسیدن به تصمیم و نتیجه گیری نهایی، توجه به موارد زیر ضروری است:

  • هزینه مورد نظر برای درج تبلیغات
  • نوع خدمات و محصولات مورد استفاده
  • با توجه به سطح دسترسی به مخاطب
  • یک صفحه اینستاگرام با فالوورهای زیاد و محبوبیت بالا داشته باشید
  • داشتن یک وب سایت اختصاصی که دارای افزونه هایی مانند (افزونه amp و پلاگین schema pro) باشد.