با این تکنیک جزئی از 10 نتیجه برتر در صفحه اول گوگل شوید و لیست های ارگانیک دریافت کنید

با این تکنیک جزئی از 10 نتیجه برتر در صفحه اول گوگل شوید و لیست های ارگانیک دریافت کنید

سئو هنر این است که موتورهای جستجو وب سایت شما را بهتر درک کنند. اگر محتوای شما توسط موتورهای جستجو قابل درک باشد، شانس شما برای حضور در اولین نتایج گوگل افزایش می یابد. وقتی بازدیدکنندگان موضوعی را جستجو می کنند، گوگل میلیون ها نتیجه را فهرست می کند، اما تنها 10 نتیجه در صفحه اول ظاهر می شود. این 10 نتیجه اول در گوگل می تواند بیشترین فروش و بازدید را داشته باشد، بنابراین توجه به بهینه سازی وب سایت بسیار مهم است. انجام دادن. اما راه های قرار گرفتن در بین 10 نتیجه اول گوگل چیست؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

سئو سایت

همه این موارد بر موقعیت و رتبه وب سایت تأثیر می گذارد. برای بهبود رتبه بندی، باید بر کیفیت و برآوردن نیازهای کاربران تمرکز کنید. همه عوامل گوگل در نهایت به یک گزینه ختم می شود و آن رضایت کاربر است. بنابراین سعی کنید محتوای خود را به گونه ای ارائه دهید که بازدیدکنندگان شما انتظار دارند! اگر محتوا از کیفیت بالایی برخوردار باشد، تعداد بازدیدها و رتبه آن به طور خودکار بهبود می یابد.

انواع سئو از نظر فضای اجرا

  1. سئو داخلی
  2. سئوی خارجی

استراتژی های سئو

هر وب سایتی بر اساس صنعت، رقبا، شرایط و مخاطبان هدف خود استراتژی دارد. امروزه تکنیک بازاریابی محتوا به شدت در حال رشد است و تاثیر بسزایی در رشد سایت دارد. انواع استراتژی های در نظر گرفته شده برای رشد سئو به شرح زیر است:

  • محتوا
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی
  • استفاده از تکنیک های کلاه سیاه
  • تبلیغات
  • و….
  • استراتژی های مختلفی برای بهینه سازی سایت وجود دارد، به عنوان مثال، برخی شامل ایجاد محتوا و وبلاگ نویسی هستند، در حالی که برخی دیگر از تکنیک های کلاه سیاه استفاده می کنند. برخی در شبکه های اجتماعی کار می کنند و برخی دیگر تبلیغ می کنند.
  • شما می توانید با توجه به نیاز خود تکنیک مناسب را انتخاب کنید. محتوا بهترین استراتژی است که می تواند به طور چشمگیری سئو وب سایت شما را بهبود بخشد. اگر بتوانید محتوای خوبی ایجاد و منتشر کنید، تعداد بازدید و ورود به وب سایت افزایش می یابد.
  • سعی کنید محتوای تولید شده را در شبکه های اجتماعی قرار دهید. 75 درصد سئوی سایت مربوط به سئو داخلی و 25 درصد آن مربوط به سئوی خارجی و ارسال در شبکه های اجتماعی است.

سئو برای محتوا چیست؟

همانطور که گفتیم امروزه از تکنیک های محتوا برای جذب مخاطب و بهبود سئو سایت استفاده می شود.

عوامل مورد نظر برای بهینه سازی محتوا

  • کلید واژه ها
  • عناوین
  • افزونه های سئو
  • شرح
  • محتوای با کیفیت
  • تصاویر مناسب
  • ویژگی Alt برای تصاویر
  • طول محتوا
  • لینک های داخلی و خارجی
  • چگالی کلمه کلیدی
  • کلمات مترادف
  • استفاده مناسب از تصاویر بصری
  • داشتن سرعت مناسب
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی
  • ارتباط کاربر
  • تجربه ی کاربر
  • سطح امنیت و سلامت وب سایت
  • محبوبیت محتوا
  • تعداد کلیک ها
  • و…

کلمات کلیدی محتوا

کلمات کلیدی جایگاه ویژه ای در محتوا دارند. می توانید از ابزارهای اندازه گیری کلمات کلیدی کمک بگیرید. سعی کنید از بهترین و مرتبط ترین کلمه مرتبط با موضوع خود استفاده کنید. می توانید چند کلمه کلیدی مفید را انتخاب کنید و سپس بررسی کنید که کدام یک بیشتر توسط کاربران جستجو شده است. مطمئن شوید که کلمه کلیدی بیشترین جستجو را در موتورهای جستجو داشته است. برای این کار می توانید کلمات مورد نظر خود را در موتور جستجوی گوگل جستجو کنید و سپس ببینید کدام یک نتایج بیشتری دارد.

عنوان محتوا

در مرحله بعد باید به فکر عنوان مناسبی برای محتوا باشید. عنوانی جامع، توصیفی و برای کاربران جذاب. این تیتر باید برای کاربران جالب باشد تا آنها را به خواندن آن تشویق کند. گنجاندن کلمه کلیدی در عنوان یک مزیت بزرگ است.

امنیت و سرعت وب سایت

سرعت بارگذاری صفحه و امنیت سایت تاثیر مستقیمی بر بهینه سازی سئو سایت دارد. اگر وب سایت شما به عنوان هرزنامه شناسایی شود، به تدریج از نتایج جستجو حذف خواهید شد.

ایجاد اتصالات

سعی کنید از تکنیک های لینک سازی کمک بگیرید. پیوند به منابع خارجی قابل اعتماد همچنین می توانید لینک سازی داخلی را انجام دهید. سعی کنید به محتوای داخلی سایت خود لینک دهید تا کاربران بیشتری را جذب کنید. سعی کنید اسپم نکنید، بلکه فقط محتوای مرتبط و آموزنده را ارسال کنید. لینک بیلدینگ تاثیر زیادی بر سئوی سایت شما خواهد داشت.

طول محتوا

طول محتوا تأثیر مستقیمی بر موقعیت محتوا در نتایج جستجو دارد. سعی کنید محتوای کامل و مرتبط تهیه کنید.

افزونه های محتوای سئو

افزونه ها و ابزارهای مختلفی برای بهینه سازی سایت و سئو سایت وجود دارد. برای بهینه سازی و بهبود وضعیت سایت می توانید از افزونه های سئو کمک بگیرید. دو افزونه yoast seo و All in One SEO Pack از معروف ترین افزونه های موجود هستند. هنگام تولید محتوا می توانید از آنها کمک بگیرید.

عنوان و توضیحات جالب

سعی کنید همیشه توضیحات و عنوان جذابی برای محتوا بنویسید زیرا کاربران به دنبال محتوای مناسب در موتور جستجو هستند و در نگاه اول فقط عنوان سئو و یک پاراگراف را به عنوان توضیحات می بینند و بر اساس آن تصمیم می گیرند روی کدام محتوا کلیک کنند. در و برای چه. به یک سایت. پس سعی کنید بهترین و جذاب ترین عنوان و توضیحات را برای محتوای خود در نظر بگیرید. فرض کنید اگر در عوض یک کاربر بودید، چه چیزی شما را تشویق می کرد که کلیک کنید؟ و بعد بنویس…

روش صحیح برچسب گذاری محتوا

پذیرش کمک نامحدود از برچسب ها اشتباه بسیار بزرگی است. برچسب ها باید تکرار شوند. از برچسب ها برای دسته بندی داخلی محتوای منتشر شده در وب سایت استفاده می شود. برخی افراد فکر می کنند که برچسب ها باید موضوع محتوای آنها را منعکس کنند. سعی کنید از تگ ها به طور کلی و به منظور دسته بندی داخلی کمک بگیرید. هدف تگ فقط برای دسته بندی داخلی است و هیچ تاثیری در نحوه جستجو و نمایش مطالب شما به کاربر نخواهد داشت.

تصاویر

تصاویر اکثریت محتوای شما را تشکیل می دهند. سعی کنید تصاویر مرتبط و مناسب را در متن قرار دهید تا کاربر خسته نشود. همچنین سعی کنید از ویژگی alt روی تصاویر خود استفاده کنید تا در نتایج جستجوی تصویر نیز نمایش داده شوند.

شانس. 😉

نتایج متوسط 5 از 5

از کل مبلغ 1 رای